סקירת תיק ביטוח

ביטוח נכון יבטיח לך ראש שקט ועתיד בטוח

"שלומי אינו מחויב לסוכנות ביטוח כזו או אחרת, אלא יבצע עבורכם מכרז בין כלל המוצרים הקיימים במשק ויבנה לכם סל ביטוחים המותאם לכם ולצרכיכם"

על ההתמחות 

חלק בלתי נפרד מהתכנון הכלכלי שלנו כולל לעשות "סדר בביטוחים". הביטוחים הפרטיים הפכו בשנים האחרונות לסעיף כלכלי לא מבוטל עבור כולנו וחשוב לבחון שיש לנו את הכיסוי המתאים, ללא כפילויות, ושאנחנו מכוסים בצורה מלאה.

שלומי כהן, בעל סוכנות הביטוח "שהם", מתמחה בתפירת "חליפה" ייחודית מותאמת אישית של הביטוחים המתאימים לכם. בתוכניות הליווי שלנו צוות המומחים הפיננסים של TRUST  ממפה באופן מקיף את סטטוס הביטוחים שלך. אנו לא  מחויבים לחברת ביטוח כזו או אחרת, אלא ללקוח בלבד, ולכן נבצע עבורכם "מכרז" בין כלל הגופים וחברות הביטוח הקיימים במשק על מנת להתאים לכם את המוצר המותאם לצרכיכם ובעלות מינימלית.

שילבנו את הייעוץ לתחום הביטוחי לתכנון פיננסי נכון ומקיף. הביטוחים הם חלק בלתי נפרד מבניית העתיד הכלכלי שלכם ומהווים מרכיב הוצאה מרכזי .אנו מאמינים שסעיף הביטוח יכול לתת ללקוח את ההגנות הנכונות להמשיך ולצמוח כלכלית. בבניית תיק ביטוחי אנו  מנסים לשמור על הערך הכלכלי של הלקוח, ולתת לו עוגן על מנת לשמר את הרמה הכלכלית שלו. אם זה בביטוח חיים נדאג שהערך הכלכלי יישאר בעולם, בביטוח בריאות נדאג שבכל מצב בריאותי שהוא נצליח לשמר את ההכנסה החודשית ולקבל את הטיפול הרפואי הטוב ביותר ללא עלות. בביטוח אובדן כושר עבודה נדאג שהמשכורת תמשיך להיכנס לבנק כאילו הלקוח ממשיך לעבוד. 

פעמים רבות אנשים צעירים חושבים שהם אינם צריכים ביטוח. חשוב להבין כי מצב בריאותי לא תקין יכול להקשות על הצטרפות לתכנית ביטוח. לכך, חשוב להצטרף לביטוח כמה שיותר מוקדם כאשר המצב הבריאותי שלנו הוא הטוב ביותר על מנת שנוכל להנות מסל מוצרים מלא בעתיד, וגם אם חלילה בריאותנו מתדרדרת. 

מה כולל התהליך?

תהליך המיפוי הביטוחי כולל פגישת מיפוי של כלל הביטוחים הקיימים, סקירה של הסטטוס האישי והפיננסי של כל לקוח, והמלצה לחליפה ביטוחית מותאמת אישית.

  • בחינת הסטטוס הביטוחי שלכם
  • נייצר סדר בתיק הביטוחי, והורדת כפל ביטוחי
  • ייעול וחיסכון בתשלום פרמיות 
  • יצירת חליפה ביטוחית מלאה, יעילה ומסודרת שתקנה לכם שקט נפשי ויציבות ברורה לעתיד. 

 

למי זה מתאים? לכל אחד, בכל גיל ובכל סטטוס. 

איך זה עובד – התהליך מתחיל בבחינה מקיפה של הסטטוס הביטוחי של הלקוח תוך הבנה והתאמה של החליפה הביטוחית לצרכיו. לאחר מכן, נמליץ ללקוח על השינויים הנדרשים. 

היכן מתקיים – בזום או בפגישה

"מינוף הנכסים הכלכליים הינו חלק בלתי נפרד מתכנון העתיד הכלכלי והצמיחה הכלכלית שלכם"
אז יש לכם סכום כסף שיושב לכם בבנק או בבית ההשקעות כחסכון. היכן נכון להשקיע אותו?

דילוג לתוכן